Kunde: KORLIV Folkekirkens Kororganisation

Magasinet Korliv

Projektbeskrivelse: Bomærke, Designguides, Logotype, Magasiner, Online, Visuel Identitet

Magasinet Korliv

"De skabte en visuel identitet, der både rummer korsangen og fællesskabet, organisationens historie og moderne nye identitet, professionalisme og åbenhed for alle."

Da KORLIV – folkekirkens kororganisation ændrede strategi og fik nyt navn, krævede det en helt ny visuel identitet over hele paletten af logo, symboler, grafiske produkter og magasin, samt det grafiske udtryk på digitale platforme – website, nyhedsbrev og SoMe. Sofie Engel og Cecilia Brøgger blev valgt til at gennemføre den grafiske transitionen over til en mere professionel organisation. De skabte en visuel identitet, der både rummer korsangen og fællesskabet, organisationens historie og moderne nye identitet, professionalisme og åbenhed for alle. En grafisk løsning, som medlemmerne kan se sig i og som holder langt ind i fremtiden. / Karen Bendix, sekretariatsleder i KORLIV – folkekirkens kororganisation

Kunde: KORLIV Folkekirkens Kororganisation